Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

BYE BYE

Publicerad 2009-08-10 13:14:25 i Allmänt,

I fredags va det Hej Då Posten och det va kul på ett sätt för då är det snart dax för mig att ta steget in i flygplanet. men tro inte för en sekund att jag inte kommer sakna er kära medarbetare på posten, nej nej! Ni är galet roliga, hoppas ni får det bra här hemma :)

Igår va det en slags avskedsdag med mina kära syskon och vänner. Vi började eftermiddagen med att kolla på Dalsjöfors damer som mötte jitex. Kanske inte en lika rolig upplevelse som man hoppats på, en förlust samt en Malin som fick lämna planen med ambulans. Snälla  Malin, gör inte om det där en gång till, du skrämde mig verkligen. Jag hoppas du blir bra snart och att det inte va allvarligt, laget behöver dig :)

Kvällen fortsatte med lite grillning och spel! Det va lä'ngesen jag skrattade så tårarna rann och magen värkte, enormt kul. Jag säger bara det har ni tråkigt så är det bara att spela "med andra ord". Mickis och jag va dream team kan man säga även fast vi bara vann en gång :P


Jag vill tacka er töser för en fantastisk sista kväll med er, och tack för de fina presenterna, jag kommer garanterat få användning för de. Ni är bäst, helt enkelt och jag kommer sakna er varje dag när jag är iväg!! massa kramar!!!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-10 23:18:35

Vi kommer sakna dig massor också!

Postat av: little siss

Publicerad 2009-08-14 14:05:42

haha jag hoppas verkligen du anväder t-shan haha :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-15 01:09:21

Jag har hängt den vid min säng så jag kommer inte glömma er mina kära systrar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela