Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Biltjuvar...

Publicerad 2009-08-29 18:52:10 i Allmänt,

I går kväll skulle vi åka och kolla på bil kl 7 på kvällen, de skulle ha öppet till 9 men när det är fredag kanske inte det gäller riktigt. Och det gjorde det inte heller, när vi kom fram var det helt mörkt. Bilarna stod fortfarande utanför så vi tänkte, Hey we can still take a look at the car. Det verkad som en solklar idé ända tills Baldwin satte sitt lilla pekfinger på en lite wolkswagen, larmet gick på och 7 små biltittare började  springa mot Baldis röda bil.. HAHAHA, vilken upplevelse.. Vi han inte se mer än 3 bilar innan vi fick vända och springa :D

Nu är det snart matchdax och jag är laddad, lite nervig men på ett bra sätt. Det här ska bli riktigt kul :D

Lite bildextra, lite av det som ni ännu inte fått se :P


Det stora indrottscentret, här finn basket, gym, volleyboll, omklädningsrum, mm.

Spöregnet som kommer med jämna mellanrum under regnsäsongen :)

Jag har precis hämtat ut min väldigt efterlängtade lilla röda dell,lovely!

Och glad var jag, äntligen!

Dag 2, storhandel allt inhandlades på walmart...

Utanför rummet, och området på skolan, rätt fin och fridfullt.

Här är jag, mer bilder kommer komma nu när jag kan lägga in de :P

have a nice day!

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2009-08-29 23:30:05

vad smal du ser ut i ansiktet på bilden när du bär dator paketet :) härlig brun färg det ser ut som du fått också ;)det ser ju helt underbart ut over there...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela